



blåjeans från american apparel och skjortan en gåva från bird on a wire
mitt namn är sara. jag är tjugotre år gammal och bor i stockholm. jag arbetar som grafisk formgivare och i bland lagar jag mat och i bland så syr jag klänningar. i bland dricker jag öl med kåmpisar. det mesta hamnar här. hoppas du ska trivas!
för samarbeten eller frågor hänvisas till: hej@sar.as

















den började med att jag vaknade bredvid ante och vi tog tillvara på dagen och smet ut
det var soligt ute och kändes vårigt trots blöt mark
<3
vi gick till greasy spoon och åt frukost. jag åt rösti med stekt: ägg avokado svamp och tomat
ante åt full veggie breakfast
sen bestämde vi oss för att det var dags för glasspremiär innan vi sa hejdå!
madeleine spelade in mig och karoline till en snutt av en musikvideo. goa personer! när vi fryst färdigt åkte jag till skolan
jag marcus och sofia jobbade med ett projekt i verkstan i några timmar
tycker så mycket om den här bilden på mig och macke. 🙂
sen mötte jag upp mamma och nästa anhalt var östermalm hemma hos min moster
vi fikade med mina kusiner lucas och reuben. supermysigt.
sen gick hon och jag vidare. här är vi i en trång hiss ned
så utnyttjade vi också guldbaggehelgen på filmhuset och såg ”två dagar en natt”. det var helt ok får 3/5!
