




hej och god morgon. bilderna är några veckor gamla sen när louise bakade och bjöd på semlor hemma hos sig en söndag.
Â
och det är mycket nu. vi hörs sen <3
mitt namn är sara. jag är tjugotre år gammal och bor i stockholm. jag arbetar som grafisk formgivare och i bland lagar jag mat och i bland så syr jag klänningar. i bland dricker jag öl med kåmpisar. det mesta hamnar här. hoppas du ska trivas!
för samarbeten eller frågor hänvisas till: hej@sar.as





för några veckor sen fick jag finbesök. det var den här filuren som tog med sig alice hem till mig.
helt jäkla bedårande är han.
vi dukade upp en massa gott. exempelvis nygräddade croissanter (från sån där deg på burk ni vet)
åt t ex mackor med ägg majonnäs avokado havssalt. japp det smakade bra.
så himla mysigt besök
saknar dessa favoritpersoner i detta nu.
på kvällen kom andrea över och vi gjorde pasta och drack rödvin med tända ljus. *romatisch*
efter ett tag kom även alexandra och vi drack öl och dog till den här magiska musikvideon
förra veckan var det dags för bokklubb! hemma hos alexandra denna gång.
och extra deluxe: middag!! alexandra kokade soppa till oss allihopa (minus hannah som var sjuk och som vi saknade innerligt </3). här är kocken och andrea
maria rev parmesan
och madden var allmänt fin <3
zucchinisoppa blev det!
och hembakat bröd. alltså lyx.
och en box rödvin. hehe. filosofiska book club baes när vi äter
det smakade utmärkt
flora var med såklart! <3
och så satt vi där och pimplade rödvin och lyssnade på marias lässoundtrack medan vi diskuterade/hyllade boken ovan. den slog all time record i betyg! alltså. vilken bok. läs den bara gör det.
nästan hela världens bästa gäng.
avslutar med en bild på en megagullig christina. ok kanske ska sluta upprepa mig men FAN vad jag älskar dessa stunder med dessa personer.
i lördags hade jag på mig ~*the little black dress*~




