titta vilken fin kompis jag fick i födelsedagspresent av min bror. spillde nog minst fem gånger bara på vägen till skolan första dagen men det kan det väl vara värt. 
gul blir en ju glad av och thermomugg vinner över engångsmugg alla dagar i veckan. finns på royaldesign vet jag om någon var sugen på en egen!
på tisdagen för en vecka sen mötte jag upp
till betonggruvan!
där hölls en kvällkurs i ampelmakeri med 
såhär fin blev floras!
och såhär blev min! med ljusgrått snöre och träkulor. ska visa hur den ser ut hemma sen när jag ordnat en bra upphängningsplats.
det fanns lurvigt sällskap också <3
sen sa vi hejdå till j
och jag for hem till vallentuna (bodde ju hos mina föräldrar när vi gjorde om golvet) och somnade bredvid den här fina i mitt gamla flickrum. snipp snapp snut så var tisdagen slut. 

♦ solglasögon från rayban









vi börjar med den här bilden för den symboliserar liksom hela den gångna veckan. vår + sol <3 här är några klassisar i motljus på väg mot fredagsöl efter sista lektionen
en dag i förra veckan hade vi redovisning av ett projekt som gick ut på att vi skulle skapa en ritual som innefattade mat. här är ninas och villes krishanteringsrecept som ska ta en genom alla olika steg. förnekelse (citron) ilska (chili + skrik) förhandling (anis) depression (peppar) och acceptans (mynta)

jag hade naturligtvis klätt upp mig för sofias stora menarche-dag
i går hängde jag med den här fina och alice. aaaah han blir så stor så snabbt. värdens himla goding ralf.
avslutar med två vårbilder och så var det en sak till! jag ska ha praktik i london under maj månad! kul va! så nu letar jag efter någonstans att bo när jag är där. om ni vet någon snäll prick som hyr ut ett rum/lägenhet under den perioden så vore jag så himla glad om ni kunde maila mig: sara-edstrom@hotmail.com puss!