

himla bra dag i dag. har en ny kjol fick lussekatter till både lunch och frukost och mellis och min mamma köpte nya strumpbyxor åt mig. i kväll ska jag träffa min bästa vän för en date bara hon och jag och ja
Â
glad fredag!
mitt namn är sara. jag är tjugotre år gammal och bor i stockholm. jag arbetar som grafisk formgivare och i bland lagar jag mat och i bland så syr jag klänningar. i bland dricker jag öl med kåmpisar. det mesta hamnar här. hoppas du ska trivas!
för samarbeten eller frågor hänvisas till: hej@sar.as















efter lite klipp och lite sy och lite press så blev kjolen såhär. finare längd tycker jag.





så roligt med bowling! och det gick så himla bra för mig slog typ sju-åtta strikes? vet inte riktigt var det kom från.


sommaren 2011 – fasader i gamla stan
vår 2012 – laddade dianan
vår 2012 – min studentklänning
sommar 2012 – barnvaktsmat dvs falukorv och pastafjärilar
sommar 2012 – jag gjorde glass med nutella och kardemummasmak
sommar 2012 – när han och jag skulle äta indiskt (såklart)
sommar 2012 – andrea innan dansant kväll
sommar 2012 – passionsfruktsdrinkar när johan och erik bjöd över vänner på grillning
höst 2012 – en sovande charlie i min säng
höst 2012 – första frosten
höst 2012 – min mamma
höst 2012 – en papayasallad som sophie komponerade till mig häromveckan.


dagen började med en liten roadtrip. till mitt landställe närmare bestämt!






det här var iallafall anledningen till visiten. en byrå som jag fått lov att ta hem av min mamma <3







vi slog oss ned och drack vin och spelade pengen!! så himla roligt för det är något jag och sophie och våra vänner alltid gjorde i lågstadiet och jag vet inte hur vi kom på det men jag har inte tänkt på det på typ tio år! vi blev så exalterade och var förstås tvugna att lära anton och johan hur man gjorde.
vi drack mer vin
och sophie dramatiserade en händelse från förra helgen

sen bättrades sminket på och vi förflyttade oss till hornstull
strand var målet

pingis öl dans påhitt och poserande. jag och johan vaknade på sista hållplatsen på nattbussen och fick skjuts av världens snällaste busschaufför hem. det var den alldeles perfekta lördagen det!