
i går firades som sagt min älskade agnes och här är den fina födelsedagsflickan under middagen
fanny
farfar
farfar far och bror <3
bror och pojkvän
jag och min bror och min mamma
agnes och martin
efter ett tag hittade man johan i kapprummet på golvet med min yngsta kusin. de ritade och pratade kärlek tydligen
jag och två av mina bästa människor
efter middagen kom vänner och det blev party!
agnes fick en piñata!!!
som var fylld med godis
<3
fanny
farfar
farfar far och bror <3
bror och pojkvän
jag och min bror och min mamma
agnes och martin
efter ett tag hittade man johan i kapprummet på golvet med min yngsta kusin. de ritade och pratade kärlek tydligen
jag och två av mina bästa människor
efter middagen kom vänner och det blev party!
agnes fick en piñata!!!
som var fylld med godis
<3
efter ett tag kom soffe! mina rockers.
finfille
SOFFEN
lis
linnea och felicia
finfille
SOFFEN
lis
linnea och felicia
och så avslutar vi med en lite suddig bild för det var ganska så passande. fin lördagskväll!
Â
i dag är det ju som känt fars dag och vi ska fira med att gå ut och äta middag. blir fint. puss!




andra dagen i budapest började med hotellfrukost
sen gick vi ner till vattnet
<3
vi gick över en bro till budasidan av staden
i slutet av bron såg vi denna sak och vi bestämde oss för att ta oss upp
det var mulet och fuktigt i luften men vad gör väl det när man är med denna fina pojke
och det var fortfarande fina löv på träden
jag och trappa
fin utsikt en bit upp
och bron vi gått över
johan och stor religiös staty
byggnaden med kupolen uppe till vänster är slottet och der var dagens egentliga mål
så vi gick nedåt igen för att promenera dit
men bilderna från resten av dagen kommer i ett annat inlägg. puss!