vi fick rabarber av johans föräldrar sÃ¥ i tisdags gjorde jag en paj efter det här receptet. SÃ
JÃKLA GOD men inte sÃ¥ snygg.Â
bjöd över den här personen för att provsmaka med glass och kaffe
vi pratade och sörjde eu-valet pratade om hennes resor som hon gjort och ska göra och om lite allt möjligt. tycker om henne så mycket. så himla klok är hon den där alicia. 
det var mammas födelsedag så efter fikan åkte jag till strandvägen ett där vi skulle fira med drinkar
fina mamman! hurra!
de hade flott tak (allt var flott förresten kände lite att jag inte passade in hehe)
sen kom pappa!
Â
moster och kusiner och vänner t ex ullis här pÃ¥ bilden.Â
en omgång drinkar till innan vi gick vidare för vi hade bord på nosh and chow
jag åt vit sparris med hollandaisesås och syltad rödlök
och gnochi med sparris och betor och ramslök till varmrätt. maten var SÃ
god. mysig kväll hoppas du blev nöjd med allt mamsen puss!